Az alábbi okok miatt kerül(het) törlésre egy rendelés.
Kérésre
- A vásárló maga kéri a rendelésének törlését
Duplikált rendelés esetén
- Valamileyen hiba miatt létrejött duplikált rendelés esetén a vásárlóval egyeztetve az egyik rendelés törlésre kerül.
Összevont rendelés esetén
- Amennyiben egy vásárló 2 különböző rendelést ad le egymás után, ahol a szállítási, és számlázási adatok megegyeznek, úgy a vásárlóval egyeztetve a rendelésekben szereplő tételek összevonásra kerülnek egy rendelésbe, és a másik rendelés törlésre kerül.
Ki nem fizetett rendelés esetén
- Amennyiben a vásárló vásárláskor az előreutalásos fizetési módot választja ki, és a rendelés ellenértéke 24 órán belül nem érkezik meg, a rendelés automatikusan törlésre kerül.
- Amennyiben a vásárló online fizetést választ, de a fizetési folyamat befejezése nélkül visszalép a webáruházba, a rendelés automatikusan törlésre kerül.
Hibás adatbevitel esetén
- Amennyiben rendeléskor nyilvánvalóan hibás adatbevitel történik (vásárló helytelen e-mail címet ír be, vagy a beírt város és a megadott irányítószám nem összetartozik), és nem sikerül a vásárlóval az adatokat egyeztetni, a rendelés kézbesíthetetlenség miatt törlésre kerül.
Ha úgy érzi, a fentiek egyike sem vonatkozik önre, és rendelése mégis törlésre került, kérjük Hívjon minket, vagy írjon nekünk…
