Barion Pixel

Rendelés törölve

Az alábbi okok miatt kerül(het) törlésre egy rendelés.

Kérésre

  • A vásárló maga kéri a rendelésének törlését

Duplikált rendelés esetén

  • Valamileyen hiba miatt létrejött duplikált rendelés esetén a vásárlóval egyeztetve az egyik rendelés törlésre kerül.

Összevont rendelés esetén

  • Amennyiben egy vásárló 2 különböző rendelést ad le egymás után, ahol a szállítási, és számlázási adatok megegyeznek, úgy a vásárlóval egyeztetve a rendelésekben szereplő tételek összevonásra kerülnek egy rendelésbe, és a másik rendelés törlésre kerül.

Ki nem fizetett rendelés esetén

  • Amennyiben a vásárló vásárláskor az előreutalásos fizetési módot választja ki, és a rendelés ellenértéke 24 órán belül nem érkezik meg, a rendelés automatikusan törlésre kerül.
  • Amennyiben a vásárló online fizetést választ, de a fizetési folyamat befejezése nélkül visszalép a webáruházba, a rendelés automatikusan törlésre kerül.

Hibás adatbevitel esetén

  • Amennyiben rendeléskor nyilvánvalóan hibás adatbevitel történik (vásárló helytelen e-mail címet ír be, vagy a beírt város és a megadott irányítószám nem összetartozik), és nem sikerül a vásárlóval az adatokat egyeztetni, a rendelés kézbesíthetetlenség miatt törlésre kerül.